.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله‌ تند احمدی ‌نژاد به‌ مخالفان‌ تعطیلی ۵ شنبه‌ها

رئیس جمهور امروز در افتتاحیه دومین نشست پنجمین دوره مجلس دانش آموزی، مخالفان تعطیلی 5شنبه ها را متهم کرد که ادای روشنفکری در می آورند.محمود احمدی نژاد گفت: "همه این افراد رد پایشان در مکانهای تفریحی کشور است و هم اکنون در حال پرکردن جدول تعطیلات خارج از کشور خود هستند اما ادای روشنفکرها را در می‌آورند و می‌گویند تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر کشور است."
او با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه در مدارس (مقطع دبستان و برخی مدارس راهنمایی و دبیرستان)، گفت: "به اعتقاد من باید نام تعطیلی را برداشت چرا که تعطیلی به معنای معطل ماندن است اما هم اکنون دانش‌آموزان در کنار خانواده و همراه با آنها هستند که این خود یک نوع کار است و به معنای تعطیلی نیست."

به گزارش خبرآنلاین احمدی نژاد تابستان گذشته و در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور پیشنهاد کرده بود تعطیلی 5شنبه ها برای مقاطع دیگر هم اجرا شود. او همچنین گفت که خوب است کلا روزهای 5شنبه در ایران تعطیل شود. پس از آن بود که وزیر آموزش و پرورش پروژه تعطیل شدن دیگر مقاطع تحصیلی را با سرعت بیشتر پیش برد. ه حاجی بابایی، امروز درباره تعطیل شدن دیگر مقاطع تحصیلی گفت: " در فصل بهار بیش از 98 درصد دبستان‌ها به صورت داوطلبانه این طرح را اجرا کردند و بسیاری از مدارس راهنمایی و متوسطه برای اجرای داوطلبانه و آزمایشی این طرح برنامه‌ریزی کردند. بیش از 95 درصد مدارس راهنمایی و دبیرستان نیز به طور داوطلبانه طرح تعطیلی پنج‌شنبه را در دستور کار خود قرار دادند و به زودی نتایج آن را خانواده‌ها و فرهنگیان خواهند دید."

پیشنهاد تشکیل مجلس دانش آموزی بین المللی

اما در دومنین نشست از پنجمین دوره مجلس دانش آموزی، وزیر آموزش و پرورش گفت که موافق تشکیل مجلس دانش آموزی بین المللی است. حاجی بابایی با اشاره به پیشنهاد مجلس دانش‌آموزی برای تشکیل مجلس جهانی دانش‌آموزی، گفت: "در آموزش و پرورش آمادگی راه‌اندازی چنین مجلسی را داریم. از رییس‌جمهور درخواست می‌کنیم تا به وزیر امور خارجه دستورات لازم صادر کنند تا بررسی و تشکیل مجلس دانش‌آموزی جهانی در دستور کاراین وزارتخانه قرار بگیرد."

احمدی نژاد هم با این پیشنهاد موافقت کرد و گفت: "با پیشنهاد تاسیس مجلس بین‌المللی دانش‌آموزی موافق هستیم چرا که نگاه ما جهانی است اما باید کمیسیون‌های مختلفی را تشکیل دهید و پیشنهادهای خود را در این باره ارایه کنید."



جلسه هیات دولت در مجلس دانش آموزی

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری جلسه هیئت دولت در عصر امروز گفت: پیشنهاد می کنم که یک ساعت از جلسه هیئت دولت امروز در مجلس دانش‌آموزی و با حضور نمایندگان این مجلس برگزار شود و دولت راجع به پیشنهادهای شما بحث کند و یا طرح‌ها و لایحه‌هایی که امروز قرار است مورد بررسی قرار دهیم با حضور شما مطرح شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی که گفته بود چرا مصوبات این مجلس خاک می‌خورد و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، گفت: "باید بگویم مصوبات خاک نمی‌خورند بلکه خاک مصوبات را می‌خورد. از ابتدای تاریخ نیز اندیشه‌های بلندی بوده که در حال خاک خوردن هستند و هم اکنون مورد باید به این فکر باشیم که چگونه از آنها استفاده کنیم و این به خودمان برمی‌ گردد. به اعتقاد من اگر دانش‌آموزی تصمیم بگیرد کاری را انجام دهد و اراده برای فتح قله‌ای داشته باشد من بدون تردید می‌گویم این اهداف محقق می‌شود چرا که همه عالم در دست انسان است."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حیدری 24 مهر 1390
ما که تا حالا پایمان به خارج از کشور نرسیده و در سی و چند سال عمری که از خدا گرفتیم، فقط 4 بار به مشهد مقدس رفته ایم، مخالف که نه، توجیه نشده در خصوص این طرح هستیم، ادای روشن فکری و ادعای آن را هم نداریم؛ بلکه از عوام، اما ساکن این جامعه هستیم. به جای کوبیدن، بیشتر این طرح را توجیه کنید، این طرح معرفی شد، اجرا شد، اثر و اثربخشی اش کجاست؟ اگر گرانی ها، بیکاری و ... هم حل شود، قطعاً حمایت از خانواده است. وقتی کار نداری، درآمد نداری و و و چه فرقی می کند، بچه ات چند روز در هفته و به چه بهانه ای کنارت باشد؛ به خدا بیکاری معظل که نه، بدبختی است
شهروندی از استان گلستان 25 مهر 1390
با سلام
من هم خواستم بعنوان پدری که فرزندش در سطح ابتدایی تحصیل میکند و عضو انجمن اولیا و مربیان است خدمتتان عرض کنم که در سال گذشته از مدرسه با اینجانب که رئیس انجمن اولیا نیز هستم اعلام داشتند که جلسه ای برای تصویب تعطیلی پنج شبنه ها مد نظر است
سئول نمودم باید بررسی شود که این تعطیلی مورد نظر چند درصد والدذین است که مدیر مدرسه تلفین گفت همه مدرسه ها با این طرح موافقند .
اینجانب درباره سوال نمودم مگر بررسی آماری داشته اید .مدیر مدرسه گفتند نه از اداره آموزش و پرورش دستور داده اند که موضوع تعطیلی مدرسه در روزهای پنج شنبه را در جلسه اولیا و مربیان تصویب و مصوبه را برایم اداره بفرستید .
این بود بخشی از خاطره اینجانب بعنوان یکی یاز روسای انجمن مدرسه ابتدایی در گگران در سال گدشته که این طرح قرار بود اجرایی گردد .
حالا خوانندگان محترم خود تصمیم بگیرند . اگر نیاز شد اسم مدرسه را اعلام کنم . لطفا کامنت اینجانب را منعکس تا در پیام بعدی اسم مدرسه و نام مدیر و حتی نام خودم را نیز اعلام کنم
گرگان . استان گلستان
حسن 25 مهر 1390
سلام به اقایان بگوئید وقتی پدر ومادر پنجشنبه سرکارند بچه ها پیش کدام خانواده اند ؟ تازه بی برنامگی ساعت مدارس خانوادها را کلافه کردی دو روز ساعت 12 وسه روز ساعت 14 ایا بچه توان ماندن تا ساعت 14 را دارد کیفیت بماند نمدانیم این کارشناسان از کجا این حرفها میزنند ؟
نا شناس 25 مهر 1390
قربون كلامت احمدينزاد اونهاكه ميگن نه درهمه حال تفريح هستند در ضمن غذا و اتاق خالي هم برايشان مهياست مثال مجلس كه از بس اقايون سر كار نميروند از اكثريت مي افتد و تعطيل ميشود انوقت اينها ميگو يند بايد كار كرد هههههه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.